2012. február 18., szombat

Közérdekű!


Sziasztok!

Még nem frissel jelentkezek, mint látjátok.:)



Úgy gondoltam, hogy a Minipötyipuding név már kicsit unalmas, ezért beújítottam. Az új nevem ezentúl Cathy R. ! 
Azért jutottam erre a döntésre, mert egyszer szeretnék könyveket kiadni és milyen furcsán nézne ki a borítón, hogy ,,Minipötyipuding írta" A saját nevemet meg ugye nem szeretném felhasználni :)

Új oldalakat is készítettem,a miket örülnék, ha megnéznétek.
- Főszereplők oldalt kibővítettem,
- Mellékszereplők részt létrehoztam
- Egyéb írásaim menüpontot most csináltam!!!!

Ezekből a legfontosabb az Egyéb írásaim rész. Olvassátok el, hogy miket írtam ide - elég hosszú a monológ :$
A lényeg, hogy ide máris feltöltöttem egy új sztorimnak a prológusát. Sajnálattal közlöm - egyesek számára - hogy nem kezdem el még ezt az új történetet, csak kíváncsi vagyok a véleményetekre, tehát olvassátok el kérlek. Nem annyira hosszú!

Igazából csak ennyit akartam volna!
Legyetek jók, ha tudtok!

Cathy R.

Nincsenek megjegyzések: