2012. február 5., vasárnap

Díjjak


Sziasztok!
Nagyon nagy meglepetés ért, miközben szerkesztettem oldalt. Kácsa írt hozzám, hogy nála meglepetésre számíthatok. Tágra nyílt  szemekkel bámultam érthetetlenül a monitorra. Azt hittem, hogy az új fejezete miatt szólt, de nem :) Két díjat ajándékozott nekem, amiért nagyon nagyon hálás vagyok. 
Kácsa, komolyan, KÖSZÖNÖM!!!
Akkor kezdjük az elején.

Köszönöm szépen a díjakat Kácsának!!
(A díjakat a ,,Díjak" menüpontban találjátok!)

Szabályok:

1. Tedd ki a képet a blogodra!
2. Köszönd meg annak, akitől kaptad a díjat!
3. Írj le 6 dolgot magadról!
4. Küldd tovább 5 blog írónak, linkkel együtt!
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon!

Szabályok teljesítve:
1. Megvolt. :)
2. Kész!
3. Minden itt van.
4. Örömmel teljesítettem!!
5. És ez is kész!

Magamról:
I: Szeretek emberekkel megismerkedni és barátkozni. Akárkinek a problémáit meghallgatom és szeretek barátkozni :)
II: Nagyon szeretem a kutyákat és nekem is van egy Beaglem(L)
III: Az őszinteség számomra a legfontosabb minden kapcsolatban.
IV: Nagyon szeretek írni és olvasni is.
V: Szeretem az Alkonyatot, de nem a kedvenc könyvem.
VI: Nagyon sokáig piszkáltak engem az általános iskolában, azért mert tanultam és a jövőmet tartottam első sorba fontosnak.

Akiknek továbbküldöm:
Vickyke
Puszmó
Lexy
Dream Cherry
Lady

4 megjegyzés:

Vadóckaa írta...

Szia!
OMG!! Nagyon-nagyon szépen köszönöm! ^.^
El sem tudom mondani, mennyire hálás vagyok! ;D =)

Puszi: Vickyke ^.^

Cathy R. írta...

Jaj Vicky!
Nincs mit megköszönni. :)

Minipötyipuding

Cherry* írta...

Szia!
Nagyon szépen köszönöm1000x!! ♥♥♥♥
LilyVolturitól már megkaptam, ki is tettem, és hatalmas megtiszteltetés, hogy már 2 embertől is :') Még egyszer köszönöm♥
Puszii♥

Cathy R. írta...

Cherry!

Nagyon szívesen drágám! :)