2012. február 4., szombat

Újra itt!


Sziasztok!
Hát itt vagyok megint. Aki szerette volna a blogomat megnyitni délután és meg is tette, majd észrevette, hogy minden más és semmi bejegyzés nincs meg, annak mondanám, hogy egy kis változás lépett életbe.
Az előző blogom, ami ugyan ez volt, sajnos ott a rendszer becsődölt és nem frissítette, amiket én bejegyeztem. 4-5 hetes dátumokat írt ki és nem tudtam vele mit kezdeni. Akkor arra gondoltam, hogy mi lenne, ha újra kezdeném az egészet.
Majd lemásoltam blogom egész tartalmát és megcsináltam újból :) Tehát ez a végleges variáció.
A linkkel kapcsolatban minden előző cserémnek írtam, hogy változás van. Fontos lenne, hogy frissítsék ők is az új címet!
Ezen kívül a fejezet késni fog és az előzetest talán ma vagy holnap fel tudom tenni. Ez egy kicsit megkavarta itt a dolgokat és nagyon sok munkám van még. Az összes fejezetet be fogom másolni, úgyhogy senki sem marad le semmiről. A további frissítéseket pedig mindig láthatjátok majd. Most teljesen megváltoztattam mindent. A színek és menük is mások lesznek.
Csak várjátok ki a dolgot. Ja és kérlek jelentkezzetek Rendszeres olvasónak, mert ezelőtt 12 volt belőlük. Remélem most már kicsit több is lesz. Így látogatókból és kommentekből is.
Összefoglalva: a fejezet késni fog, de kaptok majd meglepit és egy csomó új szavazást is, tehát unatkozásra nem hagyok időt ;) Folytonos frissítéssel és új képekkel fogom színesíteni új blogomat ezután. Az előző rendszeres olvasókat pedig kérem, hogy megint jelentkezzenek!!
Az előző bloghoz kapott kommenteket pedig nem hagyom elveszni, hanem azt is láthatjátok majd.
Pusszantás és kitartás mindenkinek!
Sok friss és újítás a hétvégén!
Minipötyipuding (Cathy R.)

Nincsenek megjegyzések: